خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی emg

دستگاه اکسیژن ساز خانگی emg با بهترین قیمت ممکن؛ همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا، از طریق این مجموعه، آماده سفارش خرید بی واسطه می باشد.

معرفی دستگاه اکسیژن ساز خانگی emg

دستگاه اکسیژن ساز خانگی emg یکی از دستگاه های مورد نیاز برای بیماران تنفسی و سالمندانی می باشد که از مشکلات ریوی و تنفسی رنج می برند.
این دستگاه هم چنین می تواند مورد استفاده جانبازان و افرادی قرار بگیرد که در معرض بمباران های شیمیایی، نمی توانند تنفس راحت و عمیقی داشته باشند و به این دستگاه نیاز دارند.
این دستگاه که ساخت کشور تایوان است، می تواند در هر دقیقه نزدیک به 125/1 تا 5 لیتر اکسیژن را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان خود قرار داد.

این حجم از اکسیژن کاملاً خالص و غلیظ است، به گونه ای که می توان گفت نزدیک به 90 تا 93 درصد غلظت دارد.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی با فشار خارجی خیلی کم اکسیژن مورد نیاز شما را تامین می نماید و کمترین آلودگی صوتی را ایجاد خواهد کرد.
این دستگاه که با برق شهری کار میکند، وزنی نزدیک به 19 کیلوگرم دارد که جنس بعضی از قسمت های بدنه خارجی آن از پلاستیک می باشد.
علاوه بر آن این دستگاه مجهز به نمایشگرهای پیشرفته برای بررسی عملکرد دستگاه و زمان سرویس می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی با داشتن دسته ای فلزی یا پلاستیکی به راحتی می تواند به شما کمک کند تا دستگاه را جابجا نموده و مانند یک چمدان حمل کنید.
این ویژگی سبب شده است که دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای سفر نیز خیلی مناسب باشد و به راحتی در جعبه عقب خودرو ماشین ها جا بگیرد.

اکسیژن ساز خانگی emg

اکسیژن ساز خانگی مناسب چه کسانی است؟

اکسیژن ساز خانگی برای کسانی مناسب است که مانند افراد عادی نمی توانند نفس بکشند و به شیلنگ ها و دستگاه های خاصی مانند این دستگاه نیاز دارند.
به طور کلی با استفاده از این دستگاه می توان تجهیزات اتاق آی سی یو بیمارستان را به صورت مختصر به منزل آورد تا مریض باقی لحظات عمرش را در منزل سپری کند.
البته عموم مصرف کنندگان این محصول در رده های سنی بالا و کهنسال می باشند ولی بعضی از مشکلات و بیماری های تنفسی هستند که با سن مرتبط نیستند و ممکن است حتی بچه ها با آن درگیر شده و به این دستگاه نیاز پیدا کنند.

سایت فروش بهترین مارک های اکسیژن ساز نو و دست دوم در ایران

سایت حاضر، به عنوان یکی از سایت های پخش و عرضه موفق دستگاه اکسیژن ساز خانگی نو و دست دوم، می تواند هر روزه بهترین مارک های این دستگاه را به شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز ارائه نماید.
سرعت حمل و نقل و انتقال در این سایت به حدی بالاست که شما در ظرف مدت زمان کوتاهی می توانید دستگاه مورد نظر خود را سفارش بگیرید و مورد استفاده خاص قرار دهید.

از ویژگی ها و امکانات بهترین مارک های این دستگاه که در این مجموعه عرضه می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حداقل میزان مصرف برق نسبت به سایر نمونه های مشابه
  • مجهز به آلارم و هشداردهنده افت فشار و خلوص اکسیژن
  • دسترسی آسان به قسمت های خاص دستگاه برای تعویض فیلتر
  • مجهز به سنسور مخصوص که خلوص اکسیژن تولید شده را اندازه خواهد گرفت
  • دارای تاییدیه های معتبر جهانی مانند CE اروپا و FDA امریکا
  • مجهز بودن به فیلترهایی که کاملاً ضد گردوغبار هستند و میکروباکتری می باشند، یعنی حتی به ریزترین میکروب ها هم اجازه ورود به داخل محفظه اکسیژن نخواهند داد.

با خرید در این سایت می توانید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه اکسیژن ساز را خریداری نموده و با خیال راحت تحویل بگیرید. چرا که سایت مورد نظر به عنوان پخش کننده این دستگاه، ضمانت سالم رسیدن دستگاه را به مقصد می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما