خرید دستگاه اکسیژن ساز اکساز 5 لیتری

دستگاه اکسیژن ساز اکساز امروزه با توجه به شیوع اپیدمی و آلودگی هوا از ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی شده است. خرید این دستگاه 5 لیتری هم اکنون از طریق این سایت در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

همه چیز درباره دستگاه اکسیژن ساز اکساز 5 لیتری

هوایی که ما تنفس می کنیم دارای بیش از 78% نیتروژن و 21% اکسیژن است. اما برای بعضی از ما تنفس هوا کار آسانی نیست و در واقع نیاز به دستگاه های پیشرفته پزشکی برای تنفس داریم.
دستگاه اکسیژن ساز اکساز یا همان غلیظ کننده هوا امروزه یکی از مهمترین و ضروری ترین کالاهای پزشکی مصرفی خانگی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی، یک درمان و پیشگیری مورد نیاز برای بیمارانی است که توانایی تنفس عادی هوا را ندارند.
این دستگاه برای بیماران کرونایی، تنفسی حاد، بیماران آمفیزم، اسنداد ریه که سطح اکسیژن خون شان بسیار پایین است و نیاز مستمر به اکسیژن خالص دارند استفاده می شود.
همچنین دیگر بیماران ریوی، پونومی، آسمی، قلبی، حتی افراد سالم نیز جهت رفع خستگی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.
بسیاری از این بیماران نیاز دائم، حتی در شب، به اکسیژن دارند در این صورت ضروری است که یک دستگاه اکسیژن ساز اکساز را در خانه داشته باشند.
نکته حائز اهمیت این است که طریقه استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیازی به تخصص ویژه ندارد.
برای بیمارانی که نیاز دائم به اکسیژن دارند و یا در جایی که نگه داری کپسول اکسیژن خطرناک است جایگزین مناسب، کارآمدتر، امن تر و مقرون به صرفه تری است.
اکسیژن ساز با تصفیه هوای محیط تولید اکسیژن می کند و در نوع ثابت و پرتابل در منازل مسکونی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

اکسیژن ساز اکساز

دستگاه اکسیژن ساز اکساز شامل لوازم جانبی از قبیل فیلترها، مرطوب کننده، سوند نازل و غیره می باشد. به منظور بررسی دقیق سطح اکسیژن خون بیمار، از یک دستگاه پالس اکسیمر استفاده می شود.
این دستگاه در ظرفیت های 3، 5، 8 و 10 لیتر در دقیقه عرضه می گردد.
در زیر دستگاه برای سهولت در جا به جایی راحت تر چرخ هایی تعبیه شده تا بیمار بتواند به صورت مداوم اکسیژن را همراه خود داشته باشد. همچنین یک سوند اکسیژن بلند نیز همراه دستگاه هست برای اینکه بیمار بتواند به راحتی تحرک داشته باشد.
اکثرا بیماران در بیرون از منزل از ظرفیت 5 لیتر در دقیقه استفاده می کنند؛ در این سیستم از سنسورهای فشار بسیار حساس داخل دستگاه استفاده شده است که دم و بازدم بیمار را تشخیص داده و با این تکنیک در مصرف انرژی دستگاه صرفه جویی می گردد.
تفاوت دستگاه های اکسیژن ساز در اندازه و وزن دستگاه و نیز مجهز بودن به باتری شارژی داخلی در صورت متصل بودن به برق 220 ولت شهری و یا 12 ولت فندکی اتومبیل می باشد تا در مواقع نیاز برق دستگاه را تامین کند.

بهترین لیست قیمت اکسیژن ساز اکساز کجا عرضه می گردد؟

نام این دستگاه مانند کارکردش بسیار امید بخش است و برای بیمارانی که نیاز قابل توجهی به درمان به کمک اکسیژن دارند نیازی ضروری است.
شرکت اکسیژن ساز اکساز در تلاش است تا برای بهبود هر چه سریعتر بیماران مبتلا به سندروم های تنفسی شرایطی مناسب فراهم سازد تا بتوانند بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهند.
مجموعه اکساز دستگاه های تنفسی خود را با نازلترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در خدمت این عزیزان قرار می دهد.

مرجع فروش بهترین مارک اکسیژن ساز

اکساز تولید کننده بهترین دستگاه اکسیژن ساز در ایران شرایطی را فراهم آورده تا این دستگاه حیاتی را بدون واسطه و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد.
تنها کافیست با شرکت اکساز و نمایندگی آن تماس گرفته، تا کادر مجرب این مجموعه اطلاعات جامعی در مورد قیمت و نحوه خرید در اختیار شما قرار دهند.
در این مرجع فروش امکان تهیه بهترین مارک اکسیژن ساز وجود دارد پس برای خرید این دستگاه با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما