خرید دستگاه اکسیژن برای تنگی نفس

دستگاه اکسیژن برای تنگی نفس را بهتر است به دلیل مزایای بیشتر، از نوع قابل حمل خریداری نمود؛ از طریق نمایندگی های آنلاین، عرضه انواع مدل های باکیفیت آغاز شده است.
بهترین دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی که دچار بیماری های تنفسی هستند؛ نوع قابل حمل(پرتابل) است؛ این دستگاه با قرار گرفتن در معرض هوا، هوایی غنی از اکسیژن را در اختیار افراد قرار می دهد.
دستگاه های اکسیژن ساز نیاز به نسخه پزشک دارد و بدون داشتن مجوز پزشک امکان خرید وجود ندارد.

بهترین دستگاه اکسیژن برای تنگی نفس

دستگاه اکسیژن ساز در چه نوع بیماری ها استفاده می شود؟
دستگاه های اکسیژن ساز بیشتر مناسب افرادی است که از بیماری تنفسی رنج می برند و حتی در افرادی که مبتلا به بیماری هایی هستند که ریه آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.
برای مثال ریه افراد مبتلا به بیماری مزمن انسداد ریه، آسم و … توانایی جذب اکسیژن کافی را ندارد.

در هنگام خرید این دستگاه ها علاوه بر توجه به مدل و برندهای مختلف باید نکات دیگری را در نظر گرفت:

  • اندازه ابعاد دستگاه اکسیژن ساز: دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل قاعدتا سبک تر و کوچک تر هستند و استفاده از آن ها در مکان های مختلف راحت تر است.
  • میزان انتقال هوا در جریان پالسی توسط دستگاه اکسیژن ساز: میزان انتقال جریان در مدل های مختلف را باید بررسی و مقایسه کرد. اکثر دستگاه های قابل حمل امروزی، 6 لیتر هوا را در هر دقیقه انتقال می دهند.
  • میزان خلوص اکسیژن: عموما درصد خلوص این دستگاه ها بین 87 تا 93 درصد است.
  • میزان مصرف باتری: در حالت کلی تنظیمات بالاتر در جریان مداوم و پالسی نسبت به تنظیمات پایین تر، سرعت تخلیه باتری بیشتری دارند.
  • تعداد باتری های مصرفی : معمولا دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل یک یا دو باتری را استفاده می کنند. برخی از این دستگاه ها با تکیه بر یک باتری کار می کنند اما توجه داشته باشید که عمر استفاده از این باتری بسیار کم است.
  • میزان صدای تولیدی: اکثر دستگاه های اکسیژن ساز پرسر و صدا هستند اما برخی از مدل ها، صدای بیشتری نسبت به سایرین تولید می کنند؛ که گاهی صدای تولیدی تا حدود 70 دسی بل هم ایجاد می شود.
  • دمای عملیاتی و ذخیره سازی: با توجه به ماهیتی که این دستگاه ها دارند در دمای خاصی عملیات و ذخیره سازی را می توانند انجام دهند.

برای انتخاب بهترین دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل علاوه بر قیمت و مدل این دستگاه ها می توان از نکات بالا کمک گرفت.

خرید دستگاه اکسیژن ساز

از کجا اکسیژن ساز ارزان و باکیفیت بخرم؟

مدل های ایرانی، دستگاه اکسیژن ساز با قابلیت های فوق العاده و گارانتی خدمات پس از فروش به نسبت سایر دستگاه های خارجی، قیمت ارزان تری را دارند.
تولیدکنندگان ایرانی، با بهینه سازی انواع دستگاه اکسیژن ساز، توانسته اند بهترین دستگاه ها را با درصد خلوص بالایی از اکسیژن در اختیار بیماران و نیازمندان این دستگاه، قرار دهند.
امروزه می توان بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی را از طریق مراکز خرید و نمایندگی های رسمی با ارزانترین قیمت تهیه کرد.
یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت این دستگاه ها، رعایت استانداردهای تعیین شده در تهیه این محصولات است.
مراکز فروش معتبر سراسر کشور با ایجاد شرایط فروش فوق العاده برای مشتریان، این امکان را می دهند که با پرداخت هزینه مناسب، محصولی باکیفیت را تهیه کرد.

سفارش خرید اینترنتی اکسیژن ساز مارک معتبر

دستگاه اکسیژن ساز وسیله ای مناسب برای بیماران تنفسی که نیاز دائم به اکسیژن دارند، می باشد.
در فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، امکان خرید انواع وسایل پزشکی وجود دارد.
امروزه در این فروشگاه می توان نسبت به خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، با قیمت مناسب از مارکهای معتبر اقدام کرد.
این سایت، فروش انواع مختلف دستگاه را در برندهای معتبر همچنین به همراه ضمانت، عهده دار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما