خرید باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن با قیمتی مناسب تر در صورت نیاز به تعویض باتری دستگاه، امکان خرید مستقیم و کاملا بی واسطه را از طریق مرکز فروش دستگاه های اکسیژن ساز مارک معتبر دارد.

اکسیژن سازها جایگزین های بسیار خوبی برای کپسول های اکسیژن هستند که امروزه برای طیف گوناگونی از بیماران قابلیت استفاده را دارا بوده اند.
این دستگاه ها در مدل های خانگی و پرتابل عرضه شده که هر یک می توانند مناسب افراد گوناگون بکار گرفته شوند.

اما حتما می دانید که برای یک دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، مهم ترین قسمت، داشتن یک باتری سالم و خوب است تا بتواند در مدت زمان تعیین شده، عمل اکسیژن رسانی را بدون توقف به افراد انجام داده باشد.

از آنجا که دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز پرتابل موجود در بازار است؛ آیا می دانید که در صورت خرابی و نیاز به تعویض باتری این دستگاه، از کجا بایستی اقدام به خرید کنید؟

باتری اینوژن

باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

همانطور که در خطوط فوق ذکر شد برای یک دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بجز سایر ویژگی ها و تجهیزاتی که حتما بایستی داشته باشد، دارا بودن یک باتری سالم و خوب از اهمیت جدی برخوردار است.
چرا که ممکن است افراد از این دستگاه در مکان های گوناگونی استفاده کنند که دسترسی به برق وجود نداشته است و در آن صورت خالی شدن زود هنگام باتری می تواند مشکلاتی را برای بیمارانی که نیاز مبرم به اکسیژن رسانی دارند، به وجود آورده باشد.

یکی از مدل های پرفروش دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی که در بازارهای کشور ما فروش نسبتا خوبی دارد، اکسیژن ساز اینوژن آمریکا می باشد.

باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن می در صورت شارژ کامل، می تواند 8 تا 10 ساعت کار کرده و به صورت پالسی اکسیژن مورد نیاز بیماران را تهیه کند.

این دستگاه قابلیت کار با دو باتری را هم دارد و گفتنی است که مدت زمان شارژ دستگاه برای یک باتری، 4 ساعت و برای دو باتری 8 ساعت می باشد.
بی تردید استفاده از باتری لیتیومی اورجینال و درجه یک برای این دستگاه می تواند بدون وقفه و با طول عمر بالایی کارکرد دستگاه را نشان داده باشد.

سفارش باتری دستگاه اکسیژن ساز

امروزه در بسیاری از نمایندگی های فروش دستگاه اکسیژن ساز، تنها خود دستگاه ها عرضه نمی شوند و فروشندگان غالبا لوازم جانبی این دستگاه ها را نمی فروشند.
این موضوع خصوصا برای مارک های خارجی دستگاه اکسیژن ساز وجود داشته و مصرف کنندگان این مارک ها همچون مارک اینوژن، شاید دغدغه ی جدی برای خرید باتری دستگاه اکسیژن ساز مصرفی خود دارند.
اگر قصد سفارش خرید باتری دستگاه اکسیژن ساز اینوژن از بهترین مارک و باکیفیت ترین نوع دارید، می توانید نمایندگی فروش آنلاین مارک اینوژن را پیدا کرده و خرید خود را از این طریق انجام دهید.

در نمایندگی فروش دستگاه اکسیژن ساز اینوژن در کشور که رابطه مستقیمی با وارد کنندگان این برند داشته، خریداران امکان خرید آسان باتری این برند را دارند.

خرید دستگاه اکسیژن ساز اینوژن مدل G2

علاوه بر خرید باتری اکسیژن ساز اینوژن شما می توانید سفارش خرید خود دستگاه اکسیژن ساز اینوژن مدل G2 را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار به ثبت رسانیده باشید.
این دستگاه همراه با کیف و چرخ مخصوص حمل نیز عرضه می شود و جزو کم صداترین دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل با صدای کمتر از 38 دسی بل می باشد.

[highlight color=”green”]فرصت را غنیمت شمرده و در کسری از زمان نسبت به سفارش خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز، باتری دستگاه اکسیژن و سایر لوازم جانبی اکسیژن سازها از طریق این مجموعه اقدام نمایید.[/highlight]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما