خرید اکسیژن ساز پرتابل 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite

اکسیژن ساز پرتابل 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite از مدل های کم صدا با کارایی بالا تولیدی شرکت آمریکایی است که در کمترین زمان ممکن با زیر قیمت بازار امکان خرید از طریق این مجموعه را دارد.

اکسیژن سازها از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های کمک تنفسی هستند که هم اکنون بجای کپسول های اکسیژن در بازار خرید و فروش انواع دستگاه و تجهیزات پزشکی، خرید و فروش می گردند.
این دستگاه ها از مکانیزم ساده ای جهت فراهم آوردن اکسیژن طبی خالص به بیماران استفاده می کنند و امروزه توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید می شوند.

در میان تمامی برندهای اکسیژن ساز موجود در بازار، برند آمریکایی نایدک nidek یکی از بهترین برندهای این دستگاه هست که می تواند برای بسیاری از بیماران دارای مشکلات تنفسی، از بازدهی و کارایی فوق العاده ای برخوردار باشد.

اما آیا مدل های اکسیژن ساز نایدک تولیدی را می شناسید؟ آیا شرکت نایدک، اکسیژن ساز پرتابل تولید می کنند؟

دستگاه اکسیژن ساز nidek

چقدر مارک بودن دستگاه اکسیژن ساز مهم است؟

امروزه در بازارهای خرید و فروش هر محصولی اعم از دستگاه های پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، مارک بودن حرف اول را می زند.
در حقیقیت بسیاری از خریداران دستگاه اکسیژن ساز می دانند که اگر بتوانند مارک اورجینال این محصول را خریده باشند، مساوی است با کیفیت برتر و کارایی خیلی بالا که ممکن است با خرید مارک های ناشناخته تر، کم تر این اتفاق بیفتند.
باید گفت که بله این تصور درست بوده و اگر شما بتوانید در بازارهای پر از تبلیغات ناسالم و واسطه گری ها، برند اورجینال یک دستگاه اکسیژن ساز را خریداری کرده باشید، قطعا برد از آن شما بوده است.
اما یادتان باشد که هر مرکز فروشی در بازار، مارک اصلی دستگاه اکسیژن ساز را عرضه نمی کند و باید دقت کافی در انتخاب نمایندگی ها یا مراکز فروش دستگاه اکسیژن را به خرج دهید.
آیا می دانید که یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای اکسیژن ساز، برند نایدک ساخته کشور آمریکاست؟

انواع دستگاه اکسیژن ساز شرکت نایدک آمریکا کدام اند؟

همانطور که متوجه شدید، مهم است که خریداران قبل از خرید اکسیژن ساز مورد نیاز خود، با بهترین مارک های این محصول آشنا شده و سپس تصمیم بگیرند که کدام برند، برای آن ها از نظر کارایی، بازدهی و خصوصا قیمت، مناسب ترین گزینه بوده هست.
شایان ذکر است که یکی از برندهای خوب و معتبری که امتحان خود را در زمینه کیفیت، کارایی و بازدهی بالا به مشتریان و مصرف کنندگان اکسیژن ساز پس داده، دستگاه های اکسیژن ساز نایدک آمریکا می باشند.
اکسیژن سازهای نایدک از نوع برقی و خانگی بوده و در مدل های ذیل به عرضه رسیده اند:

  1. دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite
  2. دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری نایدک

اگر چه این اکسیژن سازها با نام اکسیژن ساز خانگی در بازار مشهور بوده، اما آن ها را با نام دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برقی نیز می شناسند.
چرا که این دستگاه ها با دستگیره مخصوص و چرخ تعبیه شده زیر دستگاه، تولید شده و با دارا بودن وزن سبک، امکان جابجایی در نقاط گوناگون منازل را داشته اند.
با توجه به اینکه برای اغلب بیماران تنفسی که مشکل حادی ندارند، ظرفیت 5 لیتری اکسیژن ساز نایدک مناسب است، در ادامه کمی با اکسیژن ساز پرتابل 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت اکسیژن ساز نایدک

اکسیژن ساز پرتابل 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite

یکی از مدل های پرفروش اکسیژن ساز نایدک، مدل 5 لیتری این دستگاه است.
از مشخصات و تجهیزات اکسیژن ساز پرتابل نایدک می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای وزن سبک تقریبا 13 کیلوگرم
  • ویژگی منحصربفرد این دستگاه، قابلیت استفاده همزمان برای دو بیمار با نصب یک قطعه جانبی کوچک می باشد.
  • اکسیژن خالص با خلوص 95 درصد را در تمامی شبانه روز برای بیماران تنفسی تأمین می کند.
  • این دستگاه، مجهز به کلید قطع اضطراری می باشد.
  • مشخصه کلیدی دیگر اکسیژن ساز نایدک، قطع اتوماتیک برق دستگاه در صورت کارکرد زیاد و افزایش حرارت سیستم بوده هست.

اما آیا می دانید که نمایندگی اکسیژن ساز نایدک در بازار شهر محل سکونت شما کدام است؟

نمایندگی خرید اکسیژن سازهای نایدک در بازار آنلاین

شاید خیلی ها این نگرانی را داشته که چگونه می توانند در شرایطی که یک بیمار در منزل دارند، ساعت ها به گشتن در بازار پرداخته تا بتوانند مارک معتبری از اکسیژن ساز مورد نیاز خود را بخرند.
آیا می دانید که با وجود نمایندگی فروش مستقیم دستگاه اکسیژن ساز خانگی نایدک، امکان خرید آسان این دستگاه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شده است؟
هدف این مجموعه فروش اینترنتی اکسیژن سازهای نایدک، ارائه بهترین کیفیت و قیمت از اکسیژن سازهای خانگی برقی بوده تا گام مهمی در راستای بهبودی تمامی بیماران تنفسی، به نوعی برداشته شده باشد.

کافیست همین حالا در کمتر از چند دقیقه، سفارش خرید دستگاه اکسیژن ساز پرتابل 5 لیتری نایدک مدل nuvo lite را پس از انجام مشاوره های لازم به شکل آنلاین، ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما