خرید اکسیژن ساز خانگی بیمار در منزل

خرید اکسیژن ساز خانگی بیماران تنفسی مخصوص استفاده در کنار تخت بیمار در منازل، با نازلترین قیمت ممکن امکان پذیر شده و شما می توانید اولین نفری باشید که راز خرید مطمئن این محصول را می دانید.

یک دستگاه اکسیژن ساز به عنوان بهترین دستگاه کمک تنفسی موجود در بازار و جایگزین خوب برای کپسول های اکسیژن، از تکنیک ساده ای جهت فراهم آوردن اکسیژن خالص برای بیماران استفاده می کند.
به گونه ای که در هنگام اکسیژن رسانی به بیماران، اکسیژن طبی با خلوص بیشتر از 95 درصد نیز به بیماران رسیده و بر خلاف کپسول های اکسیژن به بافت های زیه نیز آسیبی وارد نمی سازد.

خرید اکسیژن ساز خانگی بیمار برای استفاده در منزل با قیمت ارزان تر و مناسب تر، یکی از نگرانی های اصلی خریداران بوده است که شاید نمی خواهند بودجه خیلی زیادی را برای این کار صرف کنند.

آیا می دانید در بازارهای امروزی از کجا و چگونه می توان شرایط خوبی برای خرید اکسیژن ساز خانگی مارک معتبر و قیمت مناسب فراهم کرد؟

دستگاه اکسیژن ساز برای منزل

انواع اکسیژن ساز خانگی بیمار

بسیاری از خانواده هایی که بیمارانشان به دلیل بیماری های تنفسی در منازل هستند، نیاز مبرم به یک دستگاه کمک تنفسی داشته اند.
برخی از این خانواده ها از کپسول های اکسیژن و برخی دیگر از دستگاه های اکسیژن ساز خانگی استفاده می کنند.
بی شک اگر شرایطی فراهم شود تا تمامی بیماران در منزل بتوانند اکسیژن ساز خانگی را استفاده کنند، قطعا در روند بهبودی آنان تأثیر بسزایی خواهد داشت.
کپسول های اکسیژن دارای خطر آتش سوزی و همچنین دارای عیب بزرگ خالی شدن از اکسیژن در صورت مصرف مداوم هستند و این می تواند نگرانی هایی را برای خانواده ها به وجود آورده باشد.
به همین سبب توصیه می گردد تا حدالمقدور از انواع اکسیژن ساز خانگی برای بیمار در منزل استفاده شود.
چرا که اکسیژن سازهای خانگی از مزایای ذیل برخوردار هستند:

  • با برق شهری کار کرده و می توانند اکسیژن خالص را به طور 24 ساعته تأمین کنند.
  • برخی از مدل های اکسیژن ساز خانگی، کم صدا هستند و هیچ آزاری را برای بیماران ندارند.
  • اکسیژن رسانی را بدون آسیب به بافت ریه انجام می دهند.
  • دارای آلارم های کاهش یا افزایش فشار، قطع برق، افت خلوص اکسیژن و … هستند.
  • مجهز به خروجی نبولایزر بوده و می توانند جهت استنشاق داروهای مناسب بیماران ریوی، گزینه خوبی باشند.
اکسیژن سازها در حجم های 5، 8 و 10 لیتری در بازار موجود بوده که ظرفیت آنها با توجه به حاد یا مزمن بودن مشکلات ریوی بیماران از سوی پزشک، تعیین می گردد.

چرا اکسیژن ساز خانگی نایدک بخرم؟

اگر چه در حال حاضر برندهای گوناگونی از اکسیژن ساز خانگی در بازار موجود بوده، اما پیشنهاد ویژه اغلب کارشناسان و متخصصین در حوزه فروش اکسیژن ساز، خرید اکسیژن ساز خانگی نایدک آمریکاست.
اکسیژن ساز خانگی نایدک nidek با مدل nuvo lite در ظرفیت های 5 و 8 لیتری عرضه شده و یکی از پیشرفته ترین، مجهزترین و پربازده ترین اکسیژن سازهای خانگی موجود در بازار می باشد.
دارا بودن مشخصات منحصربفرد اکسیژن ساز نایدک سبب شده تا این دستگاه تمایزهای خیلی جدی با نمونه های مشابه خود داشته باشند، مثلا:

  1. اکسیژن ساز نایدک قابلیت استفاده همزمان دو بیمار را با اضافه کردن قطعه جانبی کوچک، فراهم می کند.
  2. مجهز به خروجی نبولایزر است.
  3. دارای سیستم چک پیشرفته برای اعلام اخطارهای گوناگون می باشد.
  4. صدای بسیار کمی حین کارکرد دارد.
  5. دارای تمامی استانداردهای FDA و CE بوده است.
  6. آلارم های دیداری و شنیداری دارد.
  7. با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل عرضه می گردد.

[highlight color=”green”]اما از طریق کدام یک از نمایندگی های فروش اکسیژن ساز خانگی در بازار می توان اکسژن ساز نایدک را با برند اصل و قیمت مناسب تر خریداری کرد؟[/highlight]

نمایندگی خرید اکسیژن ساز خانگی

طبیعی است که این نگرانی میان خریداران وجود داشته باشد که چگونه می توانند بدون نگرانی از کیفیت و قیمت، خرید اکسیژن ساز خانگی نایدک را انجام دهند.
یکی از مطمئن ترین راهکارهای خرید دستگاه اکسیژن ساز نایدک، شناخت نمایندگی های معتبر این برند در بازارهای کشور است.
حال این فرصت پیش آمده تا مشتریانی که می خواهند دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از خرید اکسیژن ساز نایدک را دریافت کنند، همین حالا از نمایندگی فروش مستقیم این برند آمریکایی سفارش خود را ثبت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما