بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار

دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار را بدون واسطه خریداری کرده و با بهترین قیمت دستگاه را تهیه کنید. دستگاه را درب محل تحویل گرفته و سلامت بیماران ریوی خود را تضمین کنید.

نحوه عملکرد اکسیژن سازها چگونه است؟

برای شناخت چگونگی عملکرد دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار لازم است ابتدا با قطعات آن آشنایی پیدا کنید. یک دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار شامل دو عدد فیلتر، کمپرسور هوا، شیر برقی یا دریچه متحرک، سیلندرهای زئولیت، مخزن اکسیژن، فلومتر و لیوان مرطوب کننده می باشد.
دستگاه اکسیژن ساز ابتدا هوای اتاق را در ورودی دستگاه از فیلتر اول سپس از فیلتر دوم عبور داده و وارد کمپرسور پیستونی می کند. سیستم کمپرسور هوای داخل را متراکم نموده و به قسمت سیلندرهای زئولیت می برد.
سپس هوای وارد شده به سیلندرهای های زئولیت به وسیله گرانول های زئولیت تجزیه می گردد. مولکول های تجزیه شده گاز اکسیژن از منافذ رد شده و مولکول های بزرگ نیتروژن به گرانول ها جذب می گردند.
حال گاز اکسیژن خالص به طرف خروجی سیلندر رفته و گاز نیتروژن از قسمت ورودی پیستون خالی می شود.
حالا گاز اکسیژن از خروجی پیستون زئولیت بیرون آمده و از راه دریچه های یک طرفه دوباره از بین یک فیلتر رد شده و به سمت سنسور درجه خلوص اکسیژن و فلومتر تنظیم جریان می رود.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز بیمار

در نهایت گاز اکسیژنی که به فلومتر تنظیم جریان رسیده، پس از اتمام کار به وسیله کاربر به قسمت خروجی دستگاه، لیوان مرطوب کننده و از آن جا به نازل اکسیژن هدایت می گردد تا بیمار بتواند آن را تنفس کند.
جهت روشن کردن دستگاه نیز باید اول سیم برق دستگاه به پریز متصل شود. همچنین از محافظ برق برای پیشگیری از آسیب دیدن دستگاه به خاطر نوسانات برقی استفاده کنید.
حالا نوبت رسیده تا لیوان آب مرطوب کننده را تا یک سوم آب مقطر بریزید. حالا مرطوب کننده را به وسیله مهره قرار گرفته روی آن به دستگاه اکسیژن ساز متصل کرده و سوند تنفسی را به مرطوب کننده ببندید.
حال کلید خاموش یا روشن را به شکل روشن فشار دهید تا دستگاه روشن به کار بیفتد. در بیشتر دستگاه ها تا زمان پنج ثانیه صدای بوق به گوش می رسد که نشان می دهد دستگاه شما سالم است.
مقدار خروجی اکسیژن را با دستور پزشک و از طریق فلومتر دستگاه تنظیم کنید. هیچ وقت نباید توپک داخل فلومتر از خط قرمز بالایی رد شود. حالا دستگاه شما آماده اکسیژن رسانی می باشد.

قیمت اکسیژن ساز بیمار

انتخاب مناسب ترین دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار

خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار نیازمند اطلاعات عمومی درباره دستگاه و میزان نیاز بیمار به اکسیژن می باشد.
از میزان نیاز بیمار خود با استفاده از تجویز پزشک مطلع می شوید، اما برای خرید دستگاه باید مناسب ترین آن را انتخاب فرمایید.
اگر فردی هستید که دائماً در حال حرکت بوده و مدام به سفر یا سرکار می رود، خرید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل بهترین پیشنهاد است.
اما اگر فردی بی حرکت هستید دستگاه مبله می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

البته برای انتخاب و خرید اکسیژن ساز به برند و نوع دستگاه هم دقت کافی داشته باشید و نمونه های با گارانتی و خدمات پس از فروش را انتخاب کنید.

مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز برقی با خرید بدون واسطه

دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار با توجه به کاربردهای مختلفی که می تواند داشته باشد، متفاوت و متغیر است. به عنوان مثال دستگاهی که باید در ۲۴ ساعت شبانه روز به طور مداوم کار کند، نسبت به دستگاه عادی اکسیژن ساز گران تر است.
دیجیتالی بودن دستگاه، برند خوب یا کارخانه سازنده به نام، قابل حمل یا مبله بودن دستگاه، جنس بدنه و درون آن، میزان اکسیژن تولیدی، داشتن امکانات پیشرفته یا ساده و حتی نوسانات قیمت ارز در قیمت این دستگاه دخیل هستند.
اما اگر به دنبال مناسب ترین قیمت اکسیژن ساز برقی با خرید بدون واسطه هستید، حتماً نگاهی به محصولات این مرکز فروش بیندازید.
مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز برای خانه را از طریق این مرکز فروش که به شکل مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند می توانید تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما