باتری اکسیژن ساز اینوژن قیمت روز

باتری اکسیژن ساز اینوژن، با کیفیت و بازدهی بالا و اورجینال، به قیمت روز امکان خرید اینترنتی در کمترین زمان ممکن را از طریق این مجموعه دارد. خرید اکسیژن ساز اینوژن هم می تواند از این سایت، برای خریداران جذاب باشد.

اکسیژن سازهای پرتابل شارژی، اگر چه قیمت گران تری نسبت به اکسیژن سازهای خانگی دارند، اما می توانند برای طیف خاصی از بیماران ریوی، خیلی هم مهم و کارآمد بوده باشند.
در حال حاضر شاید یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران دستگاه اکسیژن ساز شارژی، خرابی باتری اکسیژن ساز است.
این موضوع می تواند سبب گردد تا خریداران اکسیژن ساز شارژی، از طریق نمایندگی های معتبر، به دنبال خرید باتری اکسیژن ساز باشند.
این مجموعه ضمن ارائه بهترین اکسیژن سازهای پرتابل شارژی، در ارائه باتری این دستگاه ها نیز پیشتاز است.

باتری اینوژن

باتری اکسیژن ساز شارژی اینوژن

اکسیژن ساز های پرتابل که با باتری کار می کنند، می توانند برای آن دسته از بیمارانی که می خواهند علاوه بر دریافت اکسیژن طبی، به کارهای روزمره خود برسند، بسیار زیاد ارزشمند هستند.
در حال حاضر یکی از بهترین اکسیژن سازهای پرتابل شارژی که در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردد، اکسیژن ساز اینوژن آمریکاست.
باتری اکسیژن ساز اینوژن نوعی باتری لیتیومی یونی است که می تواند تا نزدیک به 10 ساعت شارژ را برای دستگاه نگه داشته باشد.
هنگامی که دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن را به برق وصل می کنید، باتری آن مدت زمان 8 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ گردد.
شایان ذکر است که کاربران می توانند باتری این دستگاه را با برق شهری، برق خودرو، فطار، هواپیما و … شارژ کرده و بدون نگرانی از آن استفاده نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن چه مشخصاتی دارد؟

حال که صحبت از دستگاه اکسیژن ساز اینوژن شد، اجازه بدهید کمی بیشتر با مشخصات این دستگاه آشنا شویم.
اکسیژن ساز اینوژن از کوچکترین و کم صداترین اکسیژن سازهای پرتابل است که وزن سبکی داشته و می تواند کارایی، بازدهی و خلوص اکسیژن خوبی را دارا باشد.
اکسیژن ساز اینوژن با مدل One G2 و One G3 و G5 در بازار موجود بوده که به طور کلی از مشخصات و قابلیت های ذیل برخوردار هست:

  1. قابل استفاده بدون محدودیت مکانی و زمانی و مناسب سفر و محل کار
  2. تنها اکسیژن سازی که مجوز ورود به هواپیما را دارد
  3. مجهز به صفحه نمایش
  4. دارای آلارم های شنیداری و دیداری
  5. دارای چراغ تشخیص تنفس

قیمت باتری اکسیژن ساز

قیمت روز باتری و دستگاه های اکسیژن ساز در بازار ایران

خریدارانی که غالبا اکسیژن ساز اینوژن را تهیه می کنند، نگران آن هستند که در صورت خرابی یا تمام شدن باتری دستگاه، چگونه می توانند مجددا کیفیت خوب و اورجینال باتری را خریداری نمایند.
به نظر می رسد که تنها راهکار خرید باتری دستگاه های پرتابل اکسیژن ساز، خرید از دست نمایندگی هایی هست که مستقیما با وارد کنندگان برند اینوژن، ارتباط دارند.
شما می توانید قیمت روز باتری و خود دستگاه اکسیژن ساز را از طریق این مجموعه سفارش خرید دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما