اکسیژن ساز مارک yuwell با قیمت عالی

اکسیژن ساز مارک yuwell با توجه به کیفیت بالا مورد توجه مراکز درمانی قرار دارد، این مجموعه فروش، اکسیژن ساز مارک yuwell را با قیمت عالی و گارانتی معتبر عرضه می کند.

استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز به عنوان جایگزین کپسول ‌های اکسیژن نقش بیشتری در افزایش سلامت و ثبات اکسیژن خون و همچنین امنیت بیمار دارد. در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه استفاده از این دستگاه ها افزایش بیشتری پیدا کرده است.
آیا با برندهای مطرح دستگاه اکسیژن ساز در بازار آشنا هستید؟ مشخصات و ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز مارک yuwell را می شناسید؟ نحوه قیمت گذاری دستگاه اکسیژن ساز یوول در بازار ایران چگونه است؟
برای یافتن پاسخ این سوالات و معرفی بهترین نمایندگی رسمی عرضه دستگاه های اکسیژن‌ساز تا پایان این مطلب همراه ما باشد.

اکسیژن ساز yuwell

مشخصات اکسیژن ساز مارک yuwell

دستگاه اکسیژن ساز مارک yuwell جزء دستگاه های باکیفیت محسوب می‌ شود که ساخت کشور چین می باشد. این دستگاه از وزن سبکی برخوردار است و به راحتی امکان حمل و نقل و جابجایی آن وجود دارد.
مهمترین مشخصه و ویژگی دستگاه اکسیژن ساز یوول صدای پایین این دستگاه می باشد زیرا در صورت داشتن صدای بلند در استفاده طولانی مدت مشکلات زیادی برای بیمار و اطرافیان ایجاد می کند.
طراحی یک صفحه ال سی دی بزرگ بر روی این دستگاه برای نمایش میزان ساعت کارکرد، حجم اکسیژن و موارد مختلف دیگر سبب استفاده کاربری راحت تر از این دستگاه می شود که همه افراد می توانند به صورت دقیق از آن استفاده کنند.
اکسیژن ساز قابل حمل yuwell با داشتن وزن ۱۵ کیلوگرم امکان جابجایی آن را برای افراد آسانتر کرده است و با استفاده از چرخ هایی که بر زیر این دستگاه تعبیه شده می‌ توان در فضاهای داخلی به آسانی آن را بر روی زمین جابجا کرد.
دستگاه اکسیژن ساز مارک یول از لحاظ ویژگی‌ های خاص و مشخصات فنی به چندین بخش تقسیم بندی می شود که با بررسی هر کدام از آنها می توانید پی به کیفیت بالای این محصول ببرید.
در اینجا ما به چند مورد مهم از مشخصات و ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز مارک یوول می پردازیم:

  • دارای آلارم و هشدار در هنگام قطع جریان برق
  • دارای مخزن ذخیره اکسیژن ۵ لیتری در هر دقیقه
  • امکان تولید اکسیژن با خلوص ۹۵%
  • امکان اکسیژن دهی به صورت کاملاً یکنواخت
  • قابلیت استفاده در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • دارای پودر زئولیت
  • مجهز به کنترل از راه دور

قیمت اکسیژن ساز یوول

قیمت اکسیژن ساز یوول در بازار ایران

با بررسی کیفیت و ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز یوول در می یابیم که از لحاظ کیفیت این دستگاه کاملا مناسب برای استفاده در کلینیک ها و همچنین در منازل است.
قیمت اکسیژن ساز مارک yuwell اهمیت زیادی پیدا می‌ کند و با بررسی دقیق قیمت در بازار ایران امکان تهیه آن برای اکثر افراد فراهم می شود.
قیمت این دستگاه ها با توجه به مراکز عرضه آن تفاوت های چشمگیری پیدا می کند، در صورت امکان، با تهیه از نمایندگی رسمی مناسب ترین قیمت ممکن را پرداخت خواهید کرد.
همچنین در صورت انتخاب نمایندگی های آنلاین برای خرید به دلیل کاهش بسیاری از هزینه‌ های جانبی امکان تهیه این دستگاه با قیمت های مناسب تر فراهم می آید.

نمایندگی رسمی فروش بهترین مارک اکسیژن ساز همراه

نمایندگی اکسیژن ساز یوول با ارائه این دستگاه به صورت ثابت و پرتابل امکان دسترسی و خرید آن را برای همه افراد فراهم کرده است.
این مرکز به عنوان نمایندگی رسمی فروش بهترین مارک اکسیژن ساز همراه محسوب می شود که با ارائه برند معتبر yuwell امکان دسترسی آسان برای همه مشتریان را به وجود می‌ آورد.
در صورتی که قصد خرید اکسیژن ساز مارک یول را دارید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته تا ضمن دریافت اطلاعات کافی و راهنمایی شما برای انتخاب نمونه های پرتابل و یا ثابت این دستگاه ها سفارشات خود را ثبت کنید.
ما در این مجموعه تلاش می‌ کنیم تا با حذف واسطه ها و ارائه محصولات با قیمت های مناسب تر تجربه یک خرید اقتصادی را برای مشتریان به وجود بیاوریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما