اکسیژن ساز طبی 5 لیتری بیماران ریوی

اکسیژن ساز طبی چگونه دستگاهی است؟ آیا با عملکرد اکسیژن ساز 5 لیتری بیماران ریوی آشنایی دارید؟ آیا می دانید بهترین مارک هایی که از این دستگاه به بازار عرضه می شوند، چه هستند؟ برای خرید این دستگاه چه پیشنهادی دارید؟

دستگاه های طبی انواع مختلفی دارند که هر یک در زمینه خاصی کاربرد دارند. یکی از دستگاه هایی که در اینجا موضوع بحث ماست، دستگاه اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه بر دو نوع است:

  1. دستگاه اکسیژن ساز ثابت
  2. دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل

این دستگاه با توانایی و قابلیت های مختلفی تولید و توسط برندهای مطرح جهانی به بازار عرضه می شود که در میان این برندها برخی ایرانی بوده و برخی وارداتی.
شاید فکر کنید که دستگاه اکسیژن ساز وارداتی برتری هایی دارد، اما در بازار امروز اینطور نیست و کیفیت دستگاه های ایرانی با خارجی رقابت می کند.

اکسیژن ساز 5 لیتری

دستگاه اکسیژن ساز چگونه عمل می کند؟

همانطور که از نام دستگاه اکسیژن ساز مشخص است، وظیفه تولید اکسیژن را بر عهده دارد. اینطور که هوای محیط را گرفته و طی عملیاتی، اکسیژن خالص را خارج می کند.
اگر بخواهیم عملکرد دستگاه اکسیژن ساز را بهتر توضیح دهیم، باید بگوییم که این دستگاه چیزی حدود 20% از اکسیژن موجود در هوا را در فشار بالا متراکم کرده و نهایتاً آن را با فشاری که قابل تنظیم و متناسب است در اختیار کاربر قرار می دهد.

بهترین مارک های اکسیژن ساز طبی در ایران را می شناسید؟

دستگاه های اکسیژن ساز در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. ظرفیت های رایج این دستگاه در بازار برابر است با:

  1. 5 لیتر
  2. 8 لیتر
  3. 3 لیتر
  4. 10 لیتر

هر یک این دستگاه ها با ظرفیت های مختلف، کاربردهای متفاوتی دارند. مثلاً دستگاه اکسیژن ساز طبی 5 لیتری و 3 لیتری اغلب برای بیماران تنفسی استفاده می شود که ناراحتی تنفسی مزمن داشته و ظرفیت های 8 و 10 لیتر از این دستگاه برای موارد حاد مورد استفاده قرار می گیرند.
بهترین مارک های دستگاه اکسیژن ساز در ایران که از بازار فروش خوبی برخوردار بوده و امتحان خود را در زمینه کیفیت بالا پس داده اند، مارک های زیر هستند:

  • مارک نایدک
  • مارک نفس یار طب
  • مارک ایرسپ
  • مارک اینوژن

برای شناخت برندهای دیگر، لازم است به تحقیق و بررسی در بازار فروش بپردازید. چرا که برندهای دیگری هم در بازار هستند که از کیفیت خوب و قیمت مناسبی برخوردار بوده ولی هنوز متاسفانه آنطور که باید و شاید در بین مردم شناخته نشده اند.

دلیل پرفروش بودن دستگاه اکسیژن ساز برندهای نام برده در زیر بیان شده است:

  • خلوص بالای اکسیژن خروجی شان
  • عدم نیاز به شارژ کردن
  • استفاده راحت از آن ها
  • جابجایی آسان و حمل راحت شان
  • صدای کم و یا بی صدا بودن شان
  • راندمان عملکردی بالایشان
  • قیمت مناسب شان در بازار فروش

برای خرید اکسیژن ساز بهتر است چگونه اقدام کرد؟

شاید حال که بیشتر در مورد اکسیژن ساز طبی اطلاعات کسب کرده و برندهای برتر آن در بازار فروش ایران را شناخته باشید، این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که بهتر است برای خرید دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری بیماران ریوی باید به چه شیوه ای اقدام کرد؟
ما در پاسخ به شما دو راه را پیشنهاد می کنیم:

  1. خرید حضوری
  2. خرید اینترنتی

خرید حضوری از کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم، از نمایندگی های فروش در سطح کشور و یا از دلالان بازار انجام پذیر است. اما برای خرید اینترنتی بایستی به اینترنت دسترسی داشته و بتوانید سایت رسمی تولید کنندگان در بازار مجازی را بیابید. اگر از ما مشاوره می خواهید، ما به شما خرید اینترنتی با کمترین هزینه و حداقل زمان مصرفی را توصیه خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما