اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل با قیمت عالی

اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل با قابلیت شارژ باتری حتی با فندک ماشین، همین حالا به قیمت روز و کیفیت عالی، امکان خرید اینترنتی و بی واسطه از طریق مجموعه زنیس طب را دارد.
آیا شما هم مبتلا به بیماری های تنفسی هستید یا دارای افت سطح اکسیژن خون می باشید و پزشک برای شما، استفاده از اکسیژن ساز را تجویز کرده است؟ آیا می دانید که امروزه علاوه بر اکسیژن سازهای ثابت و برقی خانگی، انواع اکسیژن ساز پرتابل شارژی هم تولید شده و می تواند دغدغه ی استفاده از اکسیژن ساز در مکان هایی غیر از خانه را از میان برده باشد؟
بله در حال حاضر شاهد تولید انواع اکسیژن ساز حرفه ای و پیشرفته هستیم که با باتری کار می کنند و می توانند به راحتی حمل شوند و در هر جایی که نیاز دارید، مورد استفاده قرار بگیرند. در حال حاضر اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل و قابل حمل، که می تواند با فندک ماشین هم شارژ گردد، در صدر تقاضاهای خریداران اکسیژن ساز پرتابل قرار دارد.

ضرورت اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل

حتما شما هم که به بیماری تنفسی و کاهش سطح اکسیژن خون مبتلا هستید، دغدغه این را داشته که چطور می توانید به فعالیت روزمره خود ادامه دهید. چرا که اگر بخواهید از انواع کپسول اکسیژن یا اکسیژن سازهای برقی و خانگی استفاده کنید، نمی توانید آنها را در بیرون از منازل نیز مورد استفاده قرار دهید.
در اینجاست که ضرورت استفاده از اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل حس می گردد. اکسیژن سازهای قابل حمل، دارای باتری قابل شارژ با برق شهری یا حتی باتری یا فندک خودرو هستند که می توانند هنگام رانندگی، حین سفر و غیره، به راحتی مورد استفاده افراد قرار بگیرند.
تولید انواع اکسیژن سازهای پرتابل با وزن های سبک و کوله های قابل حمل، سبب می گردد تا افراد دارای مشکلات ریوی و تنفسی، بدون هیچ محدودیتی، اکسیژن رسانی کاملا خالص را به ریه های خود انجام داده باشند.
از آنجا که این دستگاه ها با توجه به نوع باتری و مارکی که دارند، می توانند از یک تا نزدیک به 10 ساعت، شارژ باتری خود را نگه داشته و قابل استفاده باشند، دیگر هیچ نگرانی از بابت اکسیژن رسانی مداوم وجود ندارد، حتی برای چند ساعتی که قصد خروج از منزل را دارید!

اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل

مشخصات اکسیژن ساز پرتابل اینوژن

در بازارهای خرید و فروش انواع اکسیژن ساز، یکی از بهترین، پیشرفته ترین و سبک ترین اکسیژن سازهای پرتابل و قابل حمل، اکسیژن ساز اینوژن آمریکا می باشد.
مدل جدید اکسیژن ساز اینوژن که G5 نام دارد، اگر چه قیمت بالاتری را در بازار امروزی داشته، اما یکی از اکسیژن سازهای حرفه ای است که می تواند در خودرو، قطار و هوایپما، گزینه مناسبی برای افراد تلقی گردد.
از مشخصات منحصربفرد اکسیژن ساز پرتابل اینوژن می توان این موارد را نام برد:

  • طراحی منحصربفرد و کاملا سبک وزن
  • قابلیت اتصال به برق 220 ولت شهری و 110 ولت کشتی و قطار
  • دارای دو سیستم عملکرد با تک باطری حدود 5 ساعت و با دو باطری حدود 10 ساعت
  • مجهز به کیف رودوشی یا کوله پشتی جهت حمل آسان

قیمت عالی اکسیژن ساز ماشین قابل حمل

با توجه به اینکه قیمت اکسیژن ساز خودرو مدل پرتابل نسبت به مدل های اکسیژن ساز خانگی ایستا، گرانتر است، موضوع خرید مطمئن و اقتصادی تر این دستگاه، دغدغه بسیاری از مشتریان می باشد.
آیا می دانید که اگر شما بتوانید از نمایندگی فروش مستقیمی که ارتباط بی واسطه با وارد کننده واقعی دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل خارجی دارد، خرید خود را انجام دهید، قطعا خریدی مطمئن تر از آن شما خواهد بود؟
در حال حاضر لیست قیمت اکسیژن ساز ماشین ارائه شده توسط مجموعه زنیس طب، یکی از ارزانترین و اقتصادی ترین قیمت های موجود در میان سایر مراکز فروش بوده است.

اگر شما هم قصد خرید اینترنتی اکسیژن ساز پرتابل شارژی با قیمت مناسب دارید، می توانید روی این مجموعه، حساب کرده و همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما