اکسیژن ساز تنفسی قیمت و خرید

اکسیژن ساز تنفسی خانگی و همراه شارژی، مناسب بیماران حاد و مزمن ریوی، قیمت خریدی کاملا رقابتی و کمتر از سایر بازارهای کشور را در نمایندگی رسمی برندهای معتبر ایرانی و آمریکایی دارد.

حتما می دانید که دستگاه اکسیژن ساز تنفسی، جایگزین کپسول های اکسیژنی بوده که گاها خطراتی را هم برای بیماران و هم برای سایر افراد ایجاد می نماید.

با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، دیگر نگرانی از بابت خالی شدن سیلندر اکسیژن یا حتی ترکیدن یا آتش سوزی کپسول، وجود نداشته است.

شاید آنچه که برای خریداران اکسیژن ساز مهم است؛ خرید یک مارک معتبر آن هم با قیمت ارزان تر می باشد.

پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید اکسیژن ساز

اکسیژن ساز تنفسی چگونه کار می کند؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، شاهد تولید یکی از بهترین دستگاه های کمک تنفسی در دنیا و در داخل ایران با نام دستگاه اکسیژن ساز هستیم.
این دستگاه ها با فراهم آوردن اکسیژن خالص طبی برای بیماران ریوی، سبب شده تا به آسانی و سهولت بتوان از بیماران در منازل نیز نگهداری کرد.
با این حساب دیگر خانواده ها نگران هزینه های بیمارستان نبوده و می توانند در کنار عزیزان خود باشند تا در شرایط بهتری، روند بهبودی آنان به انجام برسد.

[highlight color=”orange”]اکسیژن ساز تنفسی دارای یک پمپ مخصوص بوده که توسط آن هوای اتاق را می مکد و بعد از آن، از پودر زئولیت عبور می دهد.[/highlight]

در اینجا پودر زئولیت، 21 درصد اکسیژن موجود در هوا را از دیگر گازها جدا کرده و به سمت سایر محفظه ها هدایت می کند.
سپس کمپرسور موجود در دستگاه؛ فشار و درصد اکسیژن موجود در محفظه ها را بیشتر کرده و خلوص اکسیژن را به نزدیک 94 الی 96 درصد نیز می رساند.
در نهایت اکسیژن از درون محفظه نگهداری به پشت فلومتر موجود در جلوی دستگاه رفته و از طریق نازل مخصوص، به سمت دهان و بینی بیمار انتقال پیدا می کند.

بهترین مارک اکسیژن سازهای خانگی و همراه کدام اند؟

امروزه علاوه بر انواع اکسیژن ساز خانگی، شاهد تولید اکسیژن سازهای همراه یا پرتابل شارژی هم هستیم که باز می توانند سهولت را برای طیف گسترده ای بیماران ریوی و تنفسی، به ارمغان آورده باشند.
یک اکسیژن ساز خانگی غالبا با برق شهر کار کرده و تنها می تواند در منازل مورد استفاده قرار بگیرد.
اما اکسیژن ساز پرتابل شارژی می تواند بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی، در سفر، محل کار و غیره، برای بیماران، اکسیژن طبی فراهم کند.
از جمله بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی می توان این مارک ها را برای مشتریان معرفی کرد:

  1. اکسیژن ساز خانگی نایدک
  2. اکسیژن ساز خانگی سوشیا

نایدک یک برند امریکایی و سوشیا یک برند ایرانی است که هر یک با مشخصات منحصربفرد اما با قیمت متفاوت امکان خرید دارند.
در طرف مقابل اکسیژن ساز همراه وجود داشته که پیشنهاد اغلب مشاورین فروش، خرید مارک اینوژن امریکا از این دستگاه است.
قیمت اکسیژن ساز پرتابل شارژی، بیشتر از اکسیژن سازهای خانگی بوده و این موضوع سبب شده تا اکسیژن ساز تنفسی خانگی، مشتریان بیشتری داشته باشد.
نکته دیگر اینکه غالبا اکسیژن سازهای پرتابل، اکسیژن رسانی پالسی انجام می دهند. یعنی در صورت تنفس بیماران، اکسیژن رسانی کرده تا در این صورت در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده باشند.

پایین ترین قیمت اکسیژن ساز در بازار ایران

قیمت اکسیژن ساز در اغلب بازارهای فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، قیمتی تقریبا بالا به شمار می آید.
به همین سبب شاید برخی از اقشار جامعه نتوانند تا اکسیژن ساز مورد نیاز خود را باقیمت مناسب تری خریداری کرده باشند.
آیا می دانید که در این نمایندگی فروش اینترنتی دستگاه های اکسیژن ساز، پایین ترین قیمت اکسیژن ساز عرضه می گردد تا مشتریان بتوانند خریدی آسان و بدون نیاز به مراجعه حضوری را تجربه کنند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما