اكسيژن ساز خانگى خريد به قيمت واقعى

اكسيژن ساز خانگى خريد به قیمت واقعی می تواند سبب آن شود تا خریدارانی که می خواهند ارزان و در سطح کیفیت عالی یک دستگاه کمک تنفسی خانگی را خرید کنند، ایده آل ترین خرید را تجربه کرده باشند.

اکسیژن سازها یکی از بهترین و مجهزترین دستگاه های کمک تنفسی هستند که امروزه در بازارهای دنیا و حتی در کشور ما خرید و فروش می گردند.
با استفاده از یک دستگاه اکسیژن ساز، دیگر نگران این موضوع نیستید که ممکن است اکسیژن کافی در طول شبانه روز به شما نرسد، مگر آنکه برق در دسترس نباشد!

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

امروزه با تولید اکسیژن ساز خانگی از بهترین کیفیت و برند، سبب آن شده تا بیمارانی که نیاز به اکسیژن خالص و طبی دارند، دیگر نگرانی نداشته باشند.

[highlight color=”pink”]شاید تنها نگرانی این خریداران برمی گردد به چگونگی خرید این دستگاه با قیمت واقعی و برند اورجینال که ممکن است در شرایط کنونی بازارهای جامعه ما، کمی چالش برانگیز بنظر بیاید.[/highlight]

اکسیژن ساز خانگی خرید به قیمت واقعی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل، توسط کدام یک از نمایندگی های فروش در بازار امکان پذیر است؟
آیا تاکنون در این باره فکر کرده اید که خرید اینترنتی اکسیژن ساز خانگی می تواند به تمامی اقشار جامعه، با هر درآمدی، کمک شایانی نموده باشد؟
پس کافیست در این سایت فروشگاهی، با دیدگاه اینکه بهترین راهکار خرید اکسیژن ساز خانگی با قیمت واقعی، خرید به شکل آنلاین است، سعی کنید در پایان یکی از مشتریان خوب این مجموعه باشید که حتی با خود مشتری هم می آورد.

پیشنهاد می کنیم شما هم یکی از خریداران خوش شانس انواع بهترین مارک اکسیژن ساز خانگی با قیمت واقعی از طریق همین سایت فروش مستقیم دستگاه های کمک تنفسی باشید.

اکسیژن ساز خانگی

آشنایی با اکسیژن ساز خانگی

همانطور که متوجه شدید امروزه دستگاه های کمک تنفسی با تکنولوژی پیشرفته تری در دنیا تولید می گردند که نسبت به سیلندرهای کپسول اکسیژن، از مزایای زیادی برخوردار بوده اند.
این دستگاه ها با نام دستگاه اکسیژن ساز در بازار مشهور بوده و مهم ترین مزیت آنها این است که مانند کپسول های اکسیژن، خالی نمی گردند و در تمامی شرایط و زمان ها به طور 24 ساعته اکسیژن خالص و طبی را در اختیار بیماران قرار می دهند.
امروزه اگر چه دستگاه های کمک تنفسی با نام ونتیلاتور در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما اگر بیمار شرایط کافی برای رفتن به منزل را داشته باشد، پزشکان می توانند برای وی خرید دستگاه اکسیژن ساز را تجویز کنند که قیمت کمتری داشته و می تواند اکسیژن لازم را برای بیمار فراهم کرده باشد.

لیوان اکسیژن ساز

یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی که با نام اکسیژن ساز مبله یا ایستا هم شهرت داشته، از اجزای ذیل تشکیل می گردد:

  • لیوان مرطوب کننده
  • سوند نازال اکسیژن
  • ماسک اکسیژن
  • فیلترهای داخلی و خارجی دستگاه اکسیژن ساز
  • نبولایزر

این دستگاه ها دارای دو نوع فیلتر داخلی و خارجی است که فیلتر داخلی باید پس از هر 200 ساعت استفاده تعویض گردد و فیلتر خارجی به میزان پس از 800 ساعت استفاده مورد تعویض قرار می گیرد.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی صرفا با برق کار می کند و فاقد هر گونه باتری بوده و به محض قطع شدن برق، دستگاه خاموش می گردد.
یکی از مزایایی که این دستگاه داشته آن است که شرکت های تولید کننده، وزن سبکی برای آن در نظر گرفته تا با تعبیه دستگیره و چرخ برای آن، امکان استفاده و حمل آسان آن در تمامی نواحی منازل را ایجاد نموده باشند.

در حال حاضر اکسیژن سازهای خانگی در مدل های 5 لیتری، 8 لیتری، 10 لیتری و … در بازار با برندهای داخلی و خارجی، خرید و فروش می شوند.

خرید اکسیژن ساز خانگی

چه زمانی از اکسیژن ساز خانگی استفاده می شود؟

از آنجا که تجویز اکسیژن ساز خانگی توسط پزشک برای بیماران صورت می گیرد، خریداران باید بدانند که برای چه منظوری باید چه حجمی از اکسیژن ساز خانگی را خریداری نمایند.

[highlight color=”yellow”]به طور کلی می توان گفت که در شرایط ذیل می توان از یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی استفاده کرد:[/highlight]

  1. جهت جلوگیری از استرس و تأخیر در روند پیری
  2. برای تنظیم و تصفیه گردش خون کودکان و افراد مسن
  3. جهت خون رسانی کافی به بافت های بدن
  4. برای ایجاد شفافیت در پوست
  5. برای افزایش طول عمر و تقویت حافظه
  6. برای بازسازی ریه های آسیب دیده افراد سیگاری و بازگرداندن عملکرد نرمال به ریه ها
  7. برای جلوگیری از مشکلات افزایش فشار خون و مبارزه با بیماری های تنفسی و آسم

حال که با دستگاه اکسیژن ساز خانگی و موارد مصرف آن آشنا شدید، آیا می دانید که بهترین مارک های این دستگاه کدام است و چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت از این دستگاه را خریداری کرد؟
آیا خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی دست دوم هم می تواند برای مصرف کنندگان مفید واقع شده و از نظر اقتصادی به نفع آنان باشد؟

بهترین اکسیژن ساز خانگی

بهترین مارک های اکسیژن ساز خانگی و مشخصات آنها

برای بسیاری از مشتریان و خریداران اکسیژن ساز، مهم است که چه مارکی از این دستگاه را خریداری می کنند.
به همین سبب شناخت مارک های خوب و درجه یک می تواند قبل از خرید کمک شایانی را به خریداران نموده باشد.
در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی گوناگونی از اکسیژن سازهای خانگی در بازار موجود هستند.
شاید یکی از چالش هایی که خریداران اکسیژن ساز خانگی دارند، خرید مارک ایرانی یا خارجی این محصول بوده است.
در اینجا به معرفی یک مارک خارجی خوب و یک مارک ایرانی خوب از اکسیژن ساز خانگی می پردازیم.
اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نایدک یکی از بهترین مارک های خارجی اکسیژن ساز خانگی است که امروزه در بازار کشور ما نیز خرید و فروش می گردد.
این دستگاه با مدل Nidek nuvo lite در حجم های 5 و 8 لیتری تولید شده و می تواند از مشخصات ذیل برخوردار باشد:

  • عملکرد آرام و بی صدا
  • دارای کلید قطع اضطراری
  • وزن سبک 13.5 کیلوگرم
  • دارای آلارم های دیداری و شنیداری
  • دارای تنظیم فلو روی خروجی دستگاه
  • راحت حین جابجایی با دستگیره مخصوص
از برندهای خوب اکسیژن ساز خانگی ایرانی هم می توان به اکسیژن ساز خانگی شرکت نفس یار طب با برند SOSHYA اشاره کرد که در دو مدل SA5 و SA10 به عرضه می رسد.

این دستگاه هم کیفیت مشابه برندهای خارجی داشته و می تواند با قیمتی کاملا مناسب تر به دست مشتریان برسد.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

اکسیژن ساز خانگی خرید به قیمت روز

اغلب مشتریان به دنبال اکسیژن ساز خانگی خرید به قیمت واقعی و روز بازار هستند که در بازارهای امروزی با وجود واسطه ها و برندهای تقلبی، کمی دور از انتطار بنظر می رسد.
آیا می دانید که با خرید اکسیژن ساز خانگی از طریق این مجموعه فروشگاهی می توانید خرید به قیمت واقعی را تجربه کنید؟
اکسیژن ساز خانگی خرید به قیمت روز یعنی اینکه شما بتوانید بدون هیچ واسطه ای، برند اورجینال یک محصول را مستقیما از درب کارخانجات تولید کننده داخلی و یا نمایندگی های وارد کننده خریداری نمایید.

[highlight color=”green”]کافیست همین حالا خرید خود را به شکل آنلاین از نمایندگی فروش آنلاین دستگاه های اکسیژن ساز ثبت سفارش نمایید.[/highlight]

در پایان باید گفت که خریداران می توانند دستگاه اکسیژن ساز خانگی دست دوم را هم با قیمت مناسب تر خریداری کنند که می تواند برای آنان صرفه اقتصادی را هم داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما