استعلام قیمت و خرید اکسیژن ساز مارک yuwell

دستگاه اکسیژن ساز مارک yuwell جزء تجهیزات مهم پزشکی است که استعلام قیمت این دستگاه از روش حضوری و یا مراجعه به سایت این مرکز امکان پذیر می باشد، جهت خرید اکسیژن ساز مارک yuwell با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اکسیژن سازهای پرتابل و خانگی را بشناسید

اکسیژن ساز ها، دستگاه هایی هستند که در سال ‌های اخیر جایگزین کپسول های اکسیژن یا همان سیلندرهای اکسیژن شده ‌اند که وظیفه اکسیژن رسانی به بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی مزمن هستند را به عهده می ‌گیرند.
اغلب بیماران دچار مشکلات مزمن ریوی و یا مشکلات قلبی هستند و نمی توانند برای مدت طولانی در محیط بیمارستان بستری شوند به همین جهت برخی از دستگاه های اکسیژن ساز مناسب برای این دسته از بیماران که باید به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده کنند تولید شده ‌اند.
اکسیژن سازهای خانگی به گونه ای طراحی شده اند که با کمک برق متناوب تغذیه می شود و دارای لوله بلند هستند که در مرکز فضای خانه قرار می ‌گیرد.
در سال های اولیه تولید دستگاه های خانگی، این اکسیژن سازها صدای زیادی داشتند و بسیار سنگین وزن بودند اما با پیشرفت تکنولوژی و بهبود فاکتورهای مختلف این دستگاه ها بسیار کم صدا و کاملاً سبک طراحی می شوند.

اکسیژن ساز yuwell

دستگاه های اکسیژن ساز خانگی به دو دسته ثابت و پرتابل طبقه‌بندی می‌شوند که از مدل‌ های اکسیژن ساز پرتابل به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن به راحتی در داخل اتومبیل و فضاهای دیگر نیز استفاده می کنند.
مزیت استفاده از دستگاه های پرتابل این است که به هیچ عنوان اجازه کاهش سطح اکسیژن بیمار را نمی‌ دهد و به دلیل سبک بودن و طولانی بودن عمر باتری تا مدت زمان طولانی از آن استفاده می کنند، همچنین این دستگاه ها را با کمک فندکی اتومبیل نیز شارژ می شود، به همین جهت تا ساعت‌ های طولانی این دستگاه قابل استفاده است.
در هنگام تهیه دستگاه اکسیژن ساز خانگی باید به ظرفیت اکسیژن تولیدی، خلوص سطح اکسیژن، اندازه و ابعاد دستگاه، عمر باتری توجه ویژه‌ ای کرد تا در حین استفاده هیچ گونه مشکلی برای مصرف کننده به وجود نیاورد.
اکسیژن ساز مارک yuwell جز پیشنهادهای مناسبی است که برای خرید نمونه های پرتابل و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و تمامی کاربران از این محصول رضایت کافی را دارند.

خرید اکسیژن ساز یوول

چرا اکسیژن ساز مارک yuwell بخرم؟

در حال حاضر دستگاه های اکسیژن ساز با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص است در بین این تنوع اکسیژن ساز مارک یوول از استقبال بیشتری برخوردار می ‌باشد.
چرا اکسیژن ساز مارک yuwell بخرم؟ این سوال ممکن است برای همه افرادی که به دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و پرتابل نیاز دارند به وجود بیاید.

خوب است بدانید که دستگاه اکسیژن ساز مارک یول وزن بسیار سبکی دارد و با کمک چرخ هایش به راحتی جابه جا می شود.

قیمت اکسیژن ساز یوول نسبت کیفیت بالایی که دارد کاملا مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.
همچنین این دستگاه ‌ها معمولاً مجهز به نبولایزر هستند که وجود نبولایزر برای بیمارانی که توانایی بلع دارو ندارند اهمیت زیادی پیدا می ‌کند و می‌توانند آنها را به شکل استنشاقی دریافت کنند.

سایت فروش اکسیژن ساز یوول ارزان

نمایندگی اکسیژن ساز یوول در حال حاضر با استفاده از راه اندازی سایت آنلاین اقدام به عرضه و فروش این دستگاه به شکل مستقیم و بدون واسطه کرده است.
انتخاب این سایت فروش اکسیژن ساز مارک yuwell منجر به تهیه این دستگاه با قیمت کاملا ارزان می گردد، زیرا همه واسطه ها از معاملات حذف شده و منجر به ارائه این دستگاه با قیمت مناسب و ارزان می شود.
اگر قصد تهیه دستگاه اکسیژن ساز خانگی را دارید با کارشناسان این سایت در تماس بوده و پس از دریافت اطلاعات لازم و کاربردی و مشخص کردن حجم اکسیژن مورد نیاز برای بیمار، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما