استعلام قیمت دستگاه اکسیژن قابل حمل کوچک

دستگاه اکسیژن قابل حمل کوچک اصل و درجه یک همین حالا به صورت مستقیم توسط بزرگترین مرجع فروش آنلاین تجهیزات پزشکی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در کمترین زمان ممکن با ما ارتباط برقرار کنید.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و ویژگی های آن

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یک نوع دستگاه اکسیژن ساز هست که بنا بر دستور پزشک برای بیمارانی با شرایط خاص تجویز می شود. به طور معمول آن دسته از عزیزانی که دارای مشکلات جدی تنفسی بوده و نیاز مبرم و مستمر به استفاده از اکسیژن درمانی دارند.
طبق نظر پزشک معالج خود باید از یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل برخوردار باشند تا بتوانند در هر زمانی که نیاز به دریافت اکسیژن خالص و تصفیه شده داشته باشند از این دستگاه بهره ببرند.
معمولاً دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل در ظرفیت های یک تا ۳ لیتر در دقیقه در بازار یافت می شوند و دارای وزن و اندازه کوچک هستند و به نحوی طراحی شده ‌اند که بیمار بدون هیچ گونه سختی و مشقت قابلیت حمل کردن و جابجایی آن را دارد.

همچنین این دستگاه ها طوری طراحی شده ‌اند که بیمار با توجه به میزان نیاز خود به اکسیژن می تواند آن را تنظیم کند. نحوه دریافت انرژی این نوع از دستگاه اکسیژن ساز دارای باتری قابل شارژ هست.

باتری قابل شارژ موجود در دستگاه اکسیژن ساز پرتابل کمک می کند که بیمار در فضای بیرون از منزل به راحتی قابلیت روشن کردن و استفاده از دستگاه را داشته باشد.

اکسیژن ساز قابل حمل کوچک

چه کسانی باید از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل استفاده کنند؟

همانطور که می دانید دستگاه اکسیژن ساز به طور کلی برای بیمارانی که دچار ناراحتی‌ های تنفسی هستند تجویز می شود.
اما با توجه به وضعیت بیمار و میزان نیاز بیمار به اکسیژن خالص، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز متفاوت می باشد. به عبارت دیگر هر چقدر میزان بیماری بیمار پیشرفته تر باشد اندازه نیاز آن به دریافت اکسیژن خالص نیز بیشتر می ‌شود اما به طور کلی افرادی وجود دارند که به دلیل حاد بودن وضعیت شان به طور مستمر احتیاج به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز دارند به همین دلیل این قبیل افراد برای اینکه مجبور به خانه نشینی دائمی نباشند بهتر است که دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل خریداری کنند.
این نوع دستگاه اکسیژن ساز به بیمار کمک می کند تا هر زمان که دوست داشته باشد، با به همراه داشتن دستگاه اکسیژن ساز با خود، توانایی بیرون رفتن از منزل را داشته باشد.
به طور کلی یکسری بیمارهایی وجود دارند ک با توجه به نوع بیماری خود لازم است تا از دستگاه اکسیژن ساز قابل جابجایی استفاده کنند. این افراد، افرادی هستند که دارای بیماری های زمینه ای زیر می باشند:

  • برونشیت
  • آمفیزم
  • اختلال انسداد ریوی مزمن
  • ذات الریه
  • آسم
  • نارسایی احتقانی قلب
  • فیبروز کیستی

استعلام قیمت دستگاه اکسیژن ساز کوچک قابل حمل

یکی از دغدغه های مهم بیماران تنفسی هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل قیمت دستگاه می باشد. از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه گران قیمت می ‌باشد خریدار و متقاضیان قبل از هر چیزی ابتدا درباره قیمت آن استعلام می‌ گیرند و در صورت دستیابی به قیمت و کیفیت مورد نظر اقدام به خرید می کند.
مرکز فروش ما از مراجع آنلاین عرضه کننده انواع دستگاه اکسیژن قابل حمل خانگی و همچنین سایر اکسیژن ساز های دیگر می باشد که شما می توانید همین حالا در هر زمان و هر مکانی که حضور دارید با مراجعه به وب سایت ما از قیمت های ارائه شده استعلام گرفته و جهت خرید اقدام کنید.

همچنین مجموعه ما با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید به شما کمک خواهند کرد تا دستگاهی را بخرید که کاملاً متناسب با وضعیت بیماری و بودجه شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما