ارزان ترین مدل دستگاه اکسیژن ساز ایرانی

دستگاه اکسیژن ساز ارزان برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال ارزان ترین مدل اکسیژن ساز هستند، توصیه می شود. یک دستگاه اکسیژن ساز مدل خانگی از برند ایرانی، دارای قابلیت هایی هم سطح برند های وارداتی معتبر می باشد.

بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارانی که مشکلات تنفسی و ریوی دارند، از مارک های ایرانی می باشد.
قصد ما حذف واسطه ها و فروش مستقیم دستگاه اکسیژن ساز ارزان به فروشگاه های تجهیزات پزشکی و کاربران خانگی می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز بیمار

دستگاه اکسیژن ساز بیمار:

گاهی نیاز به دریافت اکسیژن خالص برای بیماران یک ضرورت است.
دستگاه اکسیژن ساز در پزشکی برای تولید اکسیژن با خلوص بالای 95 درصد طراحی شده است.
این دستگاه برای بیماران ریوی در بیمارستان ها، درمانگاه و منزل کاربرد دارد تا بیمار براحتی بتواند بدون دغدغه دریافت اکسیژن هوا را داشته باشد.

در بهداشت خانگی دستگاه اکسیژن ساز جایگزین مناسبی برای کپسول های اکسیژن می باشد.
اکسیژن تولید شده از دستگاه اکسیژن ساز خانگی به واسطه نازال یا همان شلنگ ها به بیمار منتقل می شود.

خرید دستگاه اکسیژن ساز ارزان انتخاب یک اکسیژن ساز بی کیفیت نیست، بلکه شما بهترین مدل های دستگاه اکسیژن ساز را با قیمت مناسب تری تهیه خواهید نمود.

انواع دستگاه های اکسیژن ساز

  1. دستگاه اکسیژن ساز خانگی
  2. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

انواع دستگاه اکسیژن ساز

برای کسانی که قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز ارزان و خوب را دارند، اولین نکته حائز اهمیت انتخاب از بین دو مدل اکسیژن ساز می باشد.
به این موضوع بدین معنا نیست که یک بیمار ریوی تنفسی با نیاز به اکسیژن تراپی مداوم می تواند تنها یک اکسیژن ساز پرتابل جهت کاربرد در منزل و بیرون از منزل خریداری نماید!

بلکه باید اطلاع داشت که خرید اکسیژن ساز خانگی نیاز اولیه بیماران است، چرا که این مدل اکسیژن ساز پرقدرت تر بوده و جهت کاربرد مداوم و پیوسته مناسب تر می باشد.
در حقیقت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بدلیل قابلیت کارکرد با باتری به عنوان مکمل اکسیژن ساز های خانگی شناسایی می شوند.

[highlight color=”green”]برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی ارزان با ما در تماس باشید و از مشاوره خرید رایگان بهره مند شوید.[/highlight]

منبع تغذیه دستگاه اکسیژن ساز:

  • برق
  • باتری

همانطور که گفته شد اولین نیاز بیمار ریوی دستگاه اکسیژن ساز خانگی می باشد و دلیل این امر قدرت بیشتر دستگاه با کمک منبع تغذیه برق است.
تنها در این حالت است که بیمار می تواند بصورت مداوم و 24 ساعته از اکسیژن درمانی بهره مند شود.
اکسیژن ساز پرتابل یا همراه، مدل قابل حمل دستگاه اکسیژن ساز است که با باتری قابل شارژ امکان دریافت اکسیژن در خارج از منزل و بخصوص مسافرت را برای بیمار فراهم می آورد.

نکته مهم در تعیین قیمت دستگاه اکسیژن ساز باتری خور بودن آن است، بدین صورت که اکسیژن ساز های پرتابل قیمتی در حد دو تا سه برابر مدل های اکسیژن ساز خانگی دارند.
توصیه ما در انتخاب مناسب از دستگاه اکسیژن ساز توجه به تجویز پزشک می باشد که می تواند مشخص کند دستگاه اکسیژن ساز را از چه مدل و با چه ظرفیتی باید خرید نمود؟

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

برای نمونه دستگاه اکسیژن ساز بالا از مدل اکسیژن ساز قابل حمل ساخت آمریکا به همراه باتری و کیف مخصوص حمل می باشد که به عنوان بهترین نمونه اکسیژن ساز قابل حمل در دنیا شناخته می شود.

بهترین دستگاه اکسیژن ساز مدل ایرانی

دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ارزان و باکیفیت است.
ساخت تمامی قطعات اکسیژن ساز ایرانی در داخل این امتیاز را برای خریدار ایجاد می نماید که همواره خدمات پس از فروش ویژه مهیا خواهد بود و تغییرات ارز و مشکلات پیش آمده برای واردات کالا های پزشکی بر این دستگاه تأثیر نخواهد گذاشت.

دستگاه اکسیژن ساز سوشیا

در حقیقت اکسیژن ساز های ایرانی علاوه بر پشتیبانی مسئولانه از قابلیت های منحصربفرد دیگری نیز برخوردار هستند که می توان به چند مورد به اختصار اشاره نمود:

عدم نیاز به خریداری و تعویض فیلتر خارجی گرد و غبار بصورت مرتب بدلیل قابل شستشو بودن این فیلتر ها
دارای 2 سال گارانتی که در کمتر مدلی از مدل های وارداتی این مقدار گارانتی دیده می شود
قابلیت کارکرد مداوم بدون افت خلوص اکسیژن و عدم داغ کردن دستگاه حین کار

ارزانترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز

ارزانترین دستگاه اکسیژن ساز از مدل ایرانی با قابلیت های بسیار ویژه و گارانتی 2 ساله مربوط به مارک سوشیا می باشد که با وجود قابلیت های آن به عنوان بهترین مدل اکسیژن ساز ایرانی در حال توزیع می باشد.
تولید کنندگان اکسیژن ساز سوشیا با بهینه سازی این دستگاه توانسته اند یکی از بهترین دستگاه های اکسیژن ساز با خلوص بالایی از اکسیژن را تحویل بیماران و نیازمندان به این دستگاه کمک تنفسی دهند.

امروزه با کیفیت ترین انواع اکسیژن سازهای ایرانی را می توان از طریق مراکز خرید و نمایندگی های رسمی معرفی شده با ارزان ترین قیمت ها تهیه کرد.
قیمت بندی انواع اکسیژن سازهای ایرانی در شرکت ها و کارخانه های تولید کننده توسط متخصصان فعال در ساخت و عرضه این دستگاه ها انجام می شود.
رعایت تمامی استانداردهای تعیین شده در تهیه این محصولات از جمله عوامل مؤثر درتعیین قیمت می باشد.
امروزه می توان انواع این کالا را با ارزان ترین قیمت ها در بالاترین کارایی از مراکز خرید و فروش معتبر تهیه کرد.

ارزانترین دستگاه اکسیژن ساز

راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

همانطور که اشاره کردیم دستگاه اکسیژن ساز خانگی اولین نیاز بیماران تنفسی در حیطه اکسیژن درمانی بوده که با منبع تغذیه برق کارکردشان بهینه شده است.
جالب است بدانید که دستگاه اکسیژن ساز خانگی با ظرفیت های متعدد مناسب با نیاز بیماران تولید می شود.
این درحالیست که سایز 5 لیتری از اکسیژن ساز برقی بیشترین تقاضا را داشته و برای اکثر بیماران کاملا مناسب و کافی است.
حتی برخی بیماران نیاز به دریافت لیتراژ پایین تری دارند که در این حالت فلومتر یا درجه بندی دستگاه را بر روی مقدار کمتر مثلا 2 لیتر یا 3 لیتر تنظیم می نمایند.
تعیین قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی برحسب مارک سازنده می باشد که دارای قدرت مکش متفاوتی هستند.
برای خرید و اطلاع از قیمت روز یک دستگاه اکسیژن ساز ارزان خانگی یا مدل پرتابل مورد نیاز حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بصورت تخصصی بهره مند شوید.

زنیس طب با وجود شبکه گسترده ای از نمایندگی ها در سراسر کشور پاسخگوی مستقیم نیاز شما برای خرید دستگاه اکسیژن ساز می باشد.
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما