آخرین قیمت اکسیژن ساز با نبولایزر

اکسیژن ساز با نبولایزر از بهترین مارک موجود در بازار، با آخرین و جدیدترین نرخ قیمت فروش در بازار، امکان ثبت سفارش خرید از طریق این سایت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش دارد.

اکسیژن ساز با نبولایزر چه مزایایی دارد؟

نبولایزر وسیله ای برای رساندن دارو به قسمت های مختلف دستگاه اکسیژن ساز است.
نبولایزرها به دو گروه مکانیکال و الکتریکال تقسیم می شوند. یکی از مزایای اکسیژن ساز با نبولایزر این است که جذب دارو را سریع تر می کند.
شایان ذکر است که استفاده از اکسیژن ساز با نبولایزر با توجه به نوع داروی مصرفی می تواند باعث بهبود سرفه، کمک به بازگشت خون، بهبود استقامت فعالیت های عمومی و … شده باشد.
در حال حاضر برای بسیاری از بیماران ریوی در منازل که امکان بستری شدن در بیمارستان ها را هم نداشته، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز مجهز به خروجی نبولایزر می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد.
در حال حاضر مارک های گوناگونی از اکسیژن ساز مجهز به نبولایزر در بازار موجود بوده که هم اکنون پیشنهاد این مجموعه در این متن، خرید اکسیژن ساز 5 لیتری یوول می باشد.

اکسیژن ساز با نبولایزر

مشخصات اکسیژن ساز 5 لیتری یوول مجهز به نبولایزر

همانطور که متوجه شدید استفاده از دستگاه اکسیژن ساز با نبولایزر جهت رساندن دارو، مستقیما به ریه افراد، می تواند از اهمیت جدی برای بسیاری از بیماری هایی مانند عفونت مزمن ریوی، عفونت حادی یا پنومونی ریوی برخوردار بوده باشد.
از آنجا که برای خریداران دستگاه اکسیژن ساز، مارک خیلی مهم است، در اینجا به معرفی یکی از بهترین مارک های اکسیژن ساز با نبولایزر، یعنی اکسیژن ساز 5 لیتری یوول می پردازیم.

از جمله مشخصات اکسیژن ساز 5 لیتری یوول، این موارد را می توان نام برد:

حداکثر شدت جریان: 5L/min

خلوص اکسیژن: 95.5%~87%

فشارخروجی: 40~70kPa

میزان صدا: 46dB (A); Average

حداکثر میزان خروجی نبولایزر ≥0. 15mL/min

ولتاژ: AC220V±10%

ولتاژ ورودی:400VA

وزن خالص: 15.5kg

ابعاد: W39cm x D24.5cm x H50cm

گروه بندی الکتریکی: تجهبزات کلاس ll

سیستم کار: به طور مداوم

حال که با بهترین مارک اکسیژن ساز مجهز به خروجی نبولایزر آشنا شدید، آیا می دانید که چگونه می توان خریدی مطمئن از قیمت این دستگاه را انجام داد؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

بهترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز در بازار

بهترین قیمت انواع دستگاه اکسیژن ساز یعنی همان قیمت روز بازار و قیمتی که هیچگونه واسطه یا دلال در بازار، دخالتی در آن نداشته است.
هم اکنون این مجموعه توانسته است با در ارتباط بودن با بزرگترین کارخانجات تولیدی اکسیژن ساز در داخل کشور و همچنین وارد کنندگان اکسیژن سازهای مارک معتبر در کشور، کمترین قیمت انواع اکسیژن ساز را در میان شرکت های مشابه، به مشتریان خود ارائه داده باشد.
ناگفته نماند که تمامی محصولات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و امکان ثبت سفارش خرید اینترنتی، در کمترین زمان ممکن وجود دارد.

کافیست همین حالا اگر به دنبال خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز با قیمت روز و واقعی در بازار هستید، خرید خود را بی واسطه تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما