قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیماران ریوی

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی از آیتم های مهمیست که در خرید این دستگاه پزشکی مورد توجه قرار می گیرد. بیماران ریوی به دنبال بهترین مدل ها از اکسیژن ساز های خانگی هستند. در این بین مراکز فروش معتبر که ضمن ارائه قیمت ویژه، مشاوره کاملی نیز داشته باشند، انتخاب دستگاه اکسیژن ساز مناسب برای بیمار را آسان خواهند نمود.

اگرچه بازار تجهیزات پزشکی با حضور برند های مختلفی از دستگاه های اکسیژن ساز اشباع شده است، اما همواره دغدغه انتخاب بهترین مدل و برند که بطور کامل با شرایط بیمار همخوانی داشته باشد، وجود دارد. برای اینکه بتوانیم یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی خوب و مناسب انتخاب نماییم لازم است که اطلاعات کاملی در خصوص انواع دستگاه های تولید اکسیژن خانگی، طرز کار دستگاه اکسیژن ساز و بیمارانی که نیازمند اکسیژن تراپی هستند، کسب نماییم.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز های خانگی، دستگاه های پیشرفته برای تولید مداوم اکسیژن هستند که قابلیت کاربرد در منزل، کلینیک و بیمارستان را دارند. انواع اکسیژن ساز های خانگی برحسب ظرفیت های مختلف تولید می شوند که شامل موارد زیر می باشند:

  • دستگاه اکسیژن ساز 3 لیتر
  • دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتر
  • دستگاه اکسیژن ساز 6 لیتر
  • دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتر
  • دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری

البته پر فروش ترین مدل ها از اکسیژن ساز های خانگی مربوط به حجم های 5 لیتری، 8 لیتری و 10 لیتری می باشد. این درحالیست که کمپانی های داخلی و خارجی تولید کننده دستگاه اکسیژن ساز بیشترین تولید را از حجم 5 لیتری دارند.

دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری

طرز کار دستگاه اکسیژن ساز

برخی از انواع بیماری های ریوی و قلبی عروقی توانایی برای تنفس طبیعی را کاهش داده و درمان های کمک تنفسی تجویز می گردد. اکسیژن درمانی به کمک اکسیژن ساز خانگی از روش های مدرن و بی دغدغه در عصر جدید است که جانشینی برای روش های قدیمی استفاده از کپسول های اکسیژن، می باشد.

انواع دستگاه اکسیژن ساز

چنانچه بیمار با طرز کار دستگاه اکسیژن ساز آشنایی یابد، دیگر نگرانی برای افت ناگهانی یا مداوم اکسیژن خون نخواهد داشت. روش کار دستگاه اکسیژن ساز بهیچ وجه پیچیده نیست و چنانچه دستگاه مجهز به کمپرسور قوی باشد، سال ها بدون افت خلوص اکسیژن و با قدرت، تولید اکسیژن خالص می نماید. درواقع یک دستگاه اکسیژن ساز با دریافت هوای محیط و فشرده سازی آن ضمن جداسازی نیتروژن، به تغلیظ اکسیژن می پردازد.

ولی آیا این امر از اکسیژن محیطی که دستگاه در آن قرار دارد، خواهد کاست؟ یقیناً این طور نست. یک دستگاه اکسیژن ساز تنها مکش اکسیژن محیط را انجام نمی دهد بلکه هوای کامل که متشکل از 21 درصد اکسیژن و درصد بالایی نیتروژن به همراه گاز های دیگر را دریافت نموده و از محفظه های پودر زئولیت عبور داده و در نهایت اکسیژن خالص 95 درصد را از طریق ماسک یا نازال به بیمار منتقل خواهد نمود.

طرز کار دستگاه اکسیژن ساز

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی

بهترین مدل از انواع برند های اکسیژن ساز خانگی مربوط به مارک هایی هستند که قدرت بیشتر داشته و در استفاده طولانی مدت و بطور مداوم، آسیب پذیر نباشند. برای اینکه انتخاب بصرفه و مناسب از دستگاه اکسیژن ساز خانگی داشته باشید و بهترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز را کسب نمایید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما