دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل کوچک با بهترین قیمت

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل کوچک براحتی توسط خود بیمار قابل استفاده است. خرید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل از بهترین مارک برای بیمارانی که بطور مداوم نیاز به اکسیژن دارند، لازم است. مشخصه اصلی دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، کارکرد آن با باتری قابل شارژ در هر مکان و زمانی می باشد. قیمت دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل را از ما به روز دریافت نمایید.

دستگاه های اکسیژن ساز نیز همانند سایر تجهیزات پزشکی خانگی به سمت کاربردی تر شدن و علی الخصوص کوچک تر شدن پیش می روند. هر چقدر حجم و ابعاد دستگاه اکسیژن ساز کمتر باشد، بکارگیری آن برای خود بیمار راحت تر خواهد بود.

حال که دستگاه های اکسیژن ساز توانسته اند دغدغه اکسیژن درمانی بطور مداوم را حل نمایند، می توان از آنها در خارج از منزل نیز استفاده نمود. در مواردی همچون بردن بیمار به مطب دکتر، پیاده روی و بخصوص مسافرت، دستگاه های اکسیژن ساز خانگی برقی مناسب نیستند.

اکسیژن ساز قابل حمل

دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل پرتابل در این موارد به کمک بیماران ریوی و تنفسی می آیند. ولی اینکه یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چیست و چگونه کار می کند؟ و اینکه بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل کدام برند است؟ اطلاعاتی هستند که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل مدل های کوچکی از انواع دستگاه اکسیژن ساز هستند که برای دریافت اکسیژن در هر زمان و هر مکان در نظر گرفته شده اند. این مدل از اکسیژن ساز ها به دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، شهرت دارند. از مزیت های دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، کارکرد آن با باتری قابل شارژ می باشد.

باتری دستگاه اکسیژن ساز علاوه بر برق با فندک اتومبیل نیز شارژ می گردد. بنابراین بهترین اکسیژن ساز های قابل حمل نمونه هایی هستند که زمان نگهداری شارژ باتری توسط آنها بیشتر باشد.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل پرتابل

بهترین مارک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

ابعاد کوچک و وزن کم همواره در دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل مورد توجه قرار می گیرند. این دو آیتم به این دلیل دغدغه کاربران هستند که شرایط حمل دستگاه توسط خود بیمار ایجاد گردد. اگر بخواهیم به تمامی قابلیت های ویژه در مورد دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل توجه نماییم، یقیناً انتخاب برند های امریکایی در صدر قرار دارد.

از مهمترین شاخصه های اکسیژن ساز های پرتابل امریکایی علاوه بر کیفیت برتر، قابلیت نگهداری شارژ باتری در زمان طولانی تر است. بطوریکه این بازه زمانی در دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل اینوژن، 8 تا 10 ساعت مشاهده شده است.

دستگاه اکسیژن ساز اینوژن

قیمت دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل پرتابل با بهترین قیمت در انواع برند های معتبر، از طریق سایت ما قابل دریافت است. قیمت دهی دستگاه های اکسیژن ساز به روز بوده و با حداکثر تخفیف انجام می پذیرد. همچنین امکان ارسال این دستگاه پزشکی حساس با بهترین شرایط به تمامی نقاط ایران، مهیا می باشد. همراه با ما بهترین انتخاب از پیشرفته ترین اکسیژن ساز های خانگی و پرتابل را خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما