قیمت ویژه دستگاه اکسیژن ساز همراه

چطور یک دستگاه اکسیژن ساز همراه را به قیمت مناسب و ویژه خریداری کنیم؟ کدام برند از اکسیژن ساز همراه وزن کمتری دارد؟ بیشترین ساعات نگهداری شارژ باتری در اکسیژن ساز ها مربوط به کدام مارک است؟

دستگاه های اکسیژن ساز گزینه بسیار مناسبی برای مدیریت مراقبت از بسیاری بیماری های تنفسی هستند. درواقع این دستگاه پزشکی با استاندارد های سازمان بهداشت جهانی برای مواردی همچون پنومونی دوران کودکی، تروما، مراقبت های زایمان، بیهوشی، اورژانس و بخصوص بیماری هایی همچون هیپوکسی و copd ضروری می باشد. به عبارتی بیماری هایی مانند هیپوکسی براحتی با اکسیژن درمان می شوند. این درحالیست که یک تأمین کننده اکسیژن قابل اطمینان برای مراقبت از بیماران بطور جدی لازم بوده و این مهم توسط دستگاه های اکسیژن ساز، بخوبی تأمین می گردد. تکنولوژی ساخت اکسیژن ساز ها امکان بکارگیری مدل های قابل حمل از دستگاه اکسیژن ساز علاوه بر مدل های خانگی را فراهم می آورد. اکسیژن ساز های همراه یا پرتابل هدیه مناسبی برای افرادیست که توانایی پرداختن به کار های روزمره خود و حتی مسافرت رفتن را دارند و بدلیل نیاز به اکسیژن درمانی مجبور به ماندن در منزل هستند.

دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن

از موارد مهم در خرید و انتخاب یک اکسیژن ساز همراه توجه به وزن و ساعات شارژ باتری دستگاه می باشد. این نکته تنها در برند های برتر به بهترین وجه تنظیم شده است. مارک اینوژن (inogen) از برند های امریکایی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل است که از حداکثر زمان شارژ باتری نسبت به سایر برند ها برخوردار می باشد. این دستگاه کوچک در مدل inogen one G2 با زمانی بین 8 تا 10 ساعت می تواند در خارج از منزل عمل اکسیژن رسانی به بیمار را انجام دهد.

وزن دستگاه اکسیژن ساز همراه

آیتم وزن در اکسیژن ساز های پرتابل یا همراه بسیار مهم می باشد. دلیل این امر کاملاً مشخص است چرا که بیمار باید قادر به حمل دستگاه حال بصورت دوشی یا به توسط کیف چرخدار باشد. وزن دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل اینوژن در حدود 3/4 کیلوگرم است. البته این مقدار وزن به همراه اتصال باتری به دستگاه در نظر گرفته شده است.

مشخصات ذکر شده تنها مواردی از قابلیت های دستگاه اکسیژن ساز همراه اینوژن می باشد. جهت دریافت مشاوره کامل در خرید دستگاه اکسیژن ساز همراه مناسب به قیمت ویژه، همکاران ما پاسخگوی تمام وقت می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما