دستگاه اکسیژن ساز یوول مدل خانگی دیجیتال8f-5aw

دستگاه اکسیژن ساز یوول (yuwell) شامل چه ویژگی های شاخصی می باشد؟ قیمت دستگاه اکسیژن ساز یوول چگونه قابل دریافت است؟ جدیدترین مدل اکسیژن ساز خانگی یوول، کدام مدل است؟ دستگاه اکسیژن ساز دیجیتالی یوول مدل 8f-5aw دارای چه مشخصاتی است؟

با ورود دستگاه های اکسیژن ساز به دسته تجهیزات پزشکی، تحولی در نگهداری بیماران ریوی در منزل فراهم آمده است. تا قبل از آن یکی از مهمترین دغدغه های این بیماران و خانواده هایشان، تأمین مرتب اکسیژن بیمار بود. این مهم توسط کپسول های اکسیژن انجام می گرفت. بدلیل حجم مشخص کپسول های اکسیژن، شارژ نمودن مرتب آن کاری دشوار و پر دردسر بود.

دستگاه اکسیژن ساز یوول نمونه ای از برند های مطرح در تولید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی می باشد. این اکسیژن ساز دیجیتال در حجم 5 لیتری وارد کشور شده است.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی یوول

شرکت تجهیزات پزشکی یوول-جیانگسو یویو از شرکت های مطرح چینی می باشد. این کمپانی از زمان تأسیس خود بسیار سریع رشد کرده است. از سال 2007 شرکت یویو و یوول با هم ادغام شدند و دستگاه های اکسیژن ساز با تکنولوژی نوآورانه را معرفی نموده اند. یکی از جدیدترین مدل های دستگاه اکسیژن ساز این شرکت، اکسیژن ساز 5 لیتری یوول مدل 8f-5aw است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این دستگاه اکسیژن ساز خانگی حرفه ای می پردازیم.

اکسیژن ساز یوول

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز یوول

دستگاه اکسیژن ساز یوول در مدل 8f-5aw یکی از کامل ترین مدل ها با کارکرد تمام اتوماتیک می باشد.

این اکسیژن ساز خانگی بسیار سبک با طراحی شیک و جم و جور، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

از ویژگی های این دستگاه اکسیژن ساز موارد زیر را می توان ذکر نمود:

  • خروجی اکسیژن قابل تنظیم 0/5 تا 5 لیتر در دقیقه
  • خلوص اکسیژن 87%-95/5%
  • مقدار فشار خروجی 40-70 kpa
  • صدای دستگاه 48 دسی بل
  • وزن دستگاه 15 کیلوگرم
  • دارای ابعاد 50cm*39cm*24cm
  • دارای استاندارد های CE و FDA

مشخصات دستگاه اکسیژن ساز

قیمت دستگاه اکسیژن ساز یوول

دستگاه اکسیژن ساز یوول از جمله برند های چینی باکیفیت و با خدمات پس از فروش مناسب می باشد. قیمت این دستگاه اکسیژن ساز را می توانید در تماس با همکاران ما دریافت نمایید. قیمتی که به کاربران از طریق این سایت اعلام می گردد، رقابتی و ویژه خواهد بود. سفارش خرید دستگاه اکسیژن ساز از تمامی نقاط ایران پذیرفته می شود. همچنین پاسخگوی نیاز خرید لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این دستگاه اکسیژن ساز، پس از خرید هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما